تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۹:۵۲
کد خبر : 1323

آقای وزیر اقتصاد با تدبیر اقتصادی خود مرند را از بحران اقتصادی نجات دهید

ابراهیم اصیل میابی

بد نیست آقای وزیر اقتصاد  در جریان باشید

، بد نیست آقای وزیر اقتصاد  در جریان باشند

 که : گرچه طرحهائی مثل احداث یا تکمیل اتوبان مرند به جلفا ، تبریز به بازرگان ، احداث بیمارستان ، احداث فرودگاه ارس ، راه اندازی خط مترو تبریز – مرند – ارس ، احداث تصفیه خانه اب مشروب مرند ، تکمیل تصفیه خانه ابمشروب جلفا ، تکمیل استادیوم ورزشی مرند ، و. . . از پروژه های بسیار مهم منطقه محسوب میشوند که متاسفانه اجرا و یا تکمیل انها در طول ۱۶ ساله گذشته ، با توقف مواجه شده و یا با کندی غیر منتظره ای پیش میرود ، ولیکن مهمترین و حیاتی ترین پروژه مرند و جلفا و یکانات و هرزندات و حتی دشت یامچی ، عبارتست از پروژه پمپاژ اب ارس ، که متاسفانه حدود ۱۶ سال استکه سقط جنین شده و در حیات ازمایشگاهی است .

بدون تردید پروژه پمپاژ اب ارس : حیات ، اشتغال، تولید ،درامد ، رونق اقتصادی ، ابادانی ، بهداشت ، محیط زیست و امنیت ابدی را به منطقه خواهد به ارمغان خواهد اورد و نسلهای اینده از مواهب بیشمار ان بهره مند خواهند شد .
امیدوارم سفر استانی رئیس جمهور از ظرفیت لازم برای احیای این پروژه حیاتی برخوردار باشد و به همه مسئولان و دست اندر کاران توصیه میکنم:

از تمام ظرفیت خود برای احیای پمپاژ ارس به دشتهای جلفا ، یکانات ،هرزندات و مرند استفاده کرده و تلاش کنند ردیف اعتباری پروژه در قانون بودجه مجددا در قانون بودجه کشور بار گذاری و چاپ شود .
قابل ذکر است پروژه پمپاژ اب ارس از سال ۱۳۸۵ تا سال ۱۳۸۷ دارای ردیف اعتباری بوده ولی متاسفانه پس از ان حذف شده است .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.