تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۰
کد خبر : 1600

مرند میزبان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار

سیامک پناهی خبرنگار اویاناق

ررسی مشکلات حوزه آب شرب، راههای مواصلاتی و پروژه های نیمه تمام شهرستان مرند

 به گزارش خبرنگار اویاناق معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی به همراه مدیران کل راه و شهرسازی،آب و فاضلاب و مدیر ما آبفای استان با حضور در شهرستان مرند از چندین پروژه عمرانی این شهرستان بازدید کرد و قول همکاری برای اتمام سریع پروژه های نیمه تمام را داد.


جبار علی ذاکری در جلسه بررسی مشکلات حوزه آب شرب، راههای مواصلاتی و پروژه های نیمه تمام شهرستان مرند گفت: در حال حاضر ۹۰ درصد مردم شهرستان مرند در تامین آب شرب مشکلی ندارند و ۱۰درصد مردم این شهرستان با مشکل قطعی یا کاهش آب مواجه هستند که مقرر گردید سه حلقه چاه آب تا پایان تیرماه سال جاری به مدار آبی شهرستان مجهز شود تا این مشکل نیز رفع گردد.
وی افزود: در سفر اخیر ریاست جمهوری اعتباراتی برای اتمام پروژه های بیمارستان ۳۰۴تختخوابی و ورزشگاه پنج هزار نفری اختصاص یافته است که در سال جاری این اعتبارات به شهرستان جهت ادامه روند احداث این پروژه ها واریز میشود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به استفاده از ظرفیت سرمایه گذاران در شهرستان مرند گفت: این شهرستان ظرفیت بالای سرمایه گذاری در بخشهای کشاورزی، صنعتی و گردشگری دارد که میتوان با سهولت واگذاری زمین‌های مورد نیاز برای مشارکت این سرمایه‌گذاران، گامهای بلندی در میزان افزایش اشتغال زایی و پیشرفت و آبادانی شهرستان برداشت.
ذاکری طی بازدید از روند اجرای پروژه دو بانده کردن محور مواصلاتی مرند به جلفا نیز افزود: این محور به دلیل بالا بودن تردد خودروهای گردشگری به جلفا باید سریعا کارهای عمرانی آن جهت دوبانده شدن و کاهش تصادفات جاده ای انجام پذیرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.