تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۹ تیر ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۸
کد خبر : 1745

مرند رتبه اول را کسب است

ابراهیم اصیل میابی

برگزاری آئین تجلیل از روسای هیات ها و قهرمانان ورزشی شهرستان مرند

پایگاه خبری otanahg.ir _ مرند

 

برگزاری آئین تجلیل از روسای هیات ها و قهرمانان ورزشی شهرستان مرن

به گزارش خبرنگار اویاناق آئین تجلیل از روسای هیات ها و قهرمانان ورزشی شهرستان مرند در سال ۱۴۰۱ با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار ویژه شهرستان مرند و جمعی از معاونین استانی و مسئولین شهرستانی روز دوشنبه در فرهنگسرای شهرداری مرند برگزار شد.

به گزارش اویاناق ، آئین تجلیل از روسای هیات ها و قهرمانان ورزشی شهرستان مرند در سال ۱۴۰۱ با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، فرماندار ویژه شهرستان مرند و رئیس اداره ورزش وجوانان شهرستان مرندجمعی از معاونین استانی و مسئولین شهرستانی روز دوشنبه در فرهنگسرای شهرداری مرند برگزار شد.


عباسی، فرماندار ویژه شهرستان مرند در این مراسم با اشاره به ماهیت ورزش گفت: ورزش یکی از ستون های مهم کشور است که اهمیت آن زمانی مشخص می شود که یک ورزشکار با پرچم ایران روی سکو می رود و باعث افتخار آفرینی می شود.
وی در ادامه افزود: ورزشکاران همواره با نام و یاد امیرالمومنین در صحنه درخشیدند و نام ایران را طنین انداز کردند.
فرماندار مرند خاطر نشان کرد: ورزش شهرستان مرند در یک سال اخیر پیشرقت بسیار خوبی داشته است اما بازهم نیازمند مساعدت مدیران استانی است. فضاهای ورزشی استان یکی از مهم ترین دغدغه ها و نیازهای این شهرستان است که امیدواریم با تلاش های مدیرکل ورزش و جوانان استان شاهد افزایش اماکن ورزشی شهرستان باشیم.

در ادامه حبیب ستوده نژاد مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز با بیان اینکه مرند یکی شهرستانهای ورزشی استان است، اظهارداشت: کسب رتبه اول توسط اداره ورزش و جوانان مرند نشان دهنده تلاش های شبانه روزی رئیس ورزش و جوانان شهرستان و مسئولان این شهر است که امروز این رتبه را کسب کرده است.
وی در ادامه گفت: در سفر اخیر هیات دولت به استان خوشبختانه با همت مسئولان شهرستان مرند اعتبارات خوبی جذب شده و اتفاقات خوشایندی در راه است.
ستوده نژاد تصریح کرد: ورزشکاران بزرگی از شهرستان مرند به عرصه های مختلف ورزش کشور معرفی شده است و امیدواریم در آینده نیز شاهد حضور این ورزشکارلن در تیم های ملی باشیم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان با تاکید بر اهمیت ورزش حوزه بانوان گفت: از مسئولان شهرستان درخواست دارم نگاه ویژه ای به ورزش بانوان داشته باشند بخصوص که استعداد های بسیار خوبی در این استان وجود دارد.
وی درپایان گفت: امیدوارم ورزش قهرمانی در این شهرستان نیز توسعه یابد و شاهد حضور ورزشکاران مرندی در رقابت های جهانی باشیم.

در ادامه از پیشکسوتان ورزشی شهرستان همکاران اداره ورزش وجوانان شهرستان، رؤسای هیات وورزشکاران واصحاب رسانه تجلیل شد

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.