تاریخ انتشار : شنبه ۴ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۳
کد خبر : 1819

دیدار چهره به چهره فرماندار مرند با شهروندان بخش کشکسرای بمناسبت هفته دولت

ابراهیم اصیل میابی

فرماندار مرند: اشتغال دغدغه اصلی مسئولین شهرستان بوده و است.

پایگاه خبری اویاناق oyanahg.ir _ مرند 

فرماندار مرند: اشتغال دغدغه اصلی مسئولین شهرستان بوده و است.

 

به گزارش خبرنگار اویاناق دکتر داود عباسی معاون استاندار و فرماتدار شهرستان ویژه مرند بمناسبت هفته دولت در بخش کشکسرای با مردم  چهره به چهره دیدار کرد

♦️داود عباسی در دیدار مردمی و چهره به چهره با مردم بخش کشکسرای گفت: از زمان آغاز فعالیت به عنوان فرماندار در شهرستان مرند تاکنون از هیچ تلاشی در زمینه حل مشکلات مردم مضایقه نکردیم و تا حل این مشکلات این روند ادامه خواهد داشت.
♦️وی افزود: شهرک صنعتی شماره ۲ مرند فعال شده و طی برگزاری جلسات مختلف، سرمایه گذاران مختلفی جذب شده که امسال بخشی از واحد‌های تولیدی و بخش دیگر طی سال آینده به بهره برداری خواهند رسید که باعث اشتغال بالایی برای شهرستان مرند خواهد شد.
♦️فرماندار شهرستان مرند در ادامه گفت: پروژه های عمرانی متفاوتی در بخش کشکسرای در نظر گرفته شده است که به همت مردم این شهر عملیاتی خواهند شد.

🔻🔻🔻🔻
جناب آقای عباسی فرماندارمحترم وجهادی شهرستان ویژه مرند ،با سخن گفتن ومردم را امیدوارکردن هرگز موفق نخواهید شد ،توصیه میشود اول کار را انجام دهید بعد گزارش عملکرد از ایجاد اشتغال ودغدغه اصلی شهروندان مرندی مطلب ارائه فرمایید .
مردم مرند چندین سال است این وعدها را همانندکابوس در رویاهای خویش فقط شبها درخواب می بینند.باشد که این مطلب شما به واقعیت برسد خیرشون را حتما خواهی دید…‼️  ا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.