تاریخ انتشار : جمعه ۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۸
کد خبر : 2281

متقلبین سکه در مرند به دام پلیس افتاد

ابراهیم اصیل میابی

کشف ۲۷ قطعه سکه تقلبی و دستگیری ۳ نفر کلاهبردار در “مرند”

کشف ۲۷ قطعه سکه تقلبی و دستگیری ۳ نفر کلاهبردار در “مرند”

به گزارش خبرنگار oyanahg.ir فرمانده انتظامی مرند از دستگیری ۳ کلاهبردار با کشف ۲۷ قطعه سکه تقلبی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس ، سرهنگ “علی اسدیان” در تشریح این خبر گفت : در پی کسب خبری مبنی بر اینکه افرادی در بازار مرند اقدام به فروش سکه های تقلبی می کنند با حضور به موقع ماموران کلانتری ۱۲ امام (ره) ۳ نفر کلاهبردار (یک خانم و دو نفر آقا) در حین فروش سکه های تقلبی در بازار طلا فروشان مرند شناسایی و دستگیر شدند .

وی بیان داشت : متهمان در تحقیقات پلیسی اعلام کردند که تعدادی از سکه ها را در شهر های دیگر به فروش رسانده و قصد فروش مابقی سکه ها در بازار مرند را داشتند که با همکاری اصناف شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی مرند اظهار داشت: تعداد ۲۷ قطعه سکه یک گرمی پارسیان تقلبی از متهمان کشف که در این راستا پرونده مقدماتی تشکیل و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی از شهروندان خواست که در خرید و فروش سکه و طلاجات دقت لازم را به عمل آورند و از خرید اینگونه اقلام از افراد ناشناس خودداری نمایند و در صورت برخورد با موارد مشکوک مراتب را در اسرع وقت به پلیس ۱۱۰اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.