تاریخ انتشار : شنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۲
کد خبر : 2291

کم‌ آبی مرند را باید جدی گرفت

ابراهیم اصیل میابی

جلسه حل بحران آب مرند با حضور مدیرعامل آب وفاضلاب استان

فرماندار مرند: از اکنون بایستی مسئولین استانی برای حل بحران کم آبی شهرستان مرند مصوبات جلسات در این زمینه را اجرایی کنند.


به گزازش پایگاه خبری   اویاناق  oyanahg.ir    داود عباسی در جلسه حل مشکلات حوزه آبی شهرستان مرند که با حضور سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، مدیر عامل سازمان آب و فاضلاب استان برگزار شد گفت: طی سال جاری به دلیل کاهش بارندگی ها و پایین آمدن سطح آبهای زیرزمینی، شهروندان شهرستان مرند با بحران کم آبی مواجه بودند که در آن زمان بحران با مساعدت بی نظیر خود با مسئولین سبب زیره بندی و حل بخشی از این مشکلات شدیم ولی برای سال آینده باید راه حل قطعی عملیاتی کرد.
وی افزود: از زمان حضور خود در سمت فرماندار شهرستان مرند تاکنون به جد پیگیر مطالبه به حق مردم در زمینه حل بحران کم آبی بودیم که در راین راستای جلسات متعددی برگزار شده است و باید مصوبات این جلسات در کم ترین زمان بررسی و به مرحله اجرا درآید.
فرماندار شهرستان مرند در ادامه گفت: تکمیل خط انتقال فاز دوم تصفیه خانه مرند بایستی در اولویت سازمانهای مربوطه استانی باشد.
سرپرست سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان از پیشرفت ۶۰ درصدی مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب مرند خبر داد.
فتح زاده در بازدید از طرحهای در حال اجرای شهرستان مرند اظهار کرد: مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب این شهرستان یکی از طرحهای مهم است از این رو تسریع در تکمیل ساخت این تصفیه خانه و مشارکت بخش‌های خصوصی و عمومی در اتمام آن ضروری است.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.