تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۳
کد خبر : 2306

اسدیان : ضرورت تعامل سازنده و دوسویه اصحاب رسانه و فراجا مورد تاکید پلیس است

ابراهیم اصیل میابی

دیدار ونشست صمیمی اصحاب‌ رسانه مرند با فرمانده انتظامی شهرستان ویژه مرند

دیدار ونشست صمیمی اصحاب‌ رسانه مرند با فرمانده انتظامی شهرستان ویژه مرند

تعدادی از اصحاب رسانه شهرستان مرند باحضور در ستاد انتظامی با سرهنگ ” علی اسدیان ” فرمانده انتظامی شهرستان مرند دیدار و انتصاب وی را به سمت جدید تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری اویاناق oyanahg.ir به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ ” اسدیان ” در این دیدار ضمن بیان مطالبی در خصوص نقش رسانه در تنویر افکار عمومی بیان داشت: اصحاب رسانه بازوی توانمند پلیس در آگاه‌سازی مردم بوده و پلیس از بستر وظرفیت رسانه‌ها و جراید در افزایش آگاهی مردم در خصوص تهدیدات و فرصت های فضای مجازی استفاده می‌کند.

وی افزود : باید با همدلی و همراهی اصحاب رسانه دربرابر هجمه‌های فرهنگی و حملات‌ سایبری، پایداری، مقاومت و مقابله کرده تا در برابر توطئه های استکبار جهانی و دشمنان قسم خورده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق عمل کنیم.

این مقام انتظامی بااشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس حفظ نظم ، امنیت و آرامش درجامعه است گفت: امنیت محصولی اجتماعی است که مستلزم مشارکت و تعامل مردم ، سازمان ها، نهادها ومسئولان با پلیس است و اصلی ترین معیار مشارکت با پلیس ، رعایت قوانین ومقررات است.

سرهنگ ” اسدیان ” مهمترین نقش خبرنگاران و اصحاب رسانه را القای احساس امنیت در جامعه برشمرد و بیان داشت: این امر می تواند از طریق انتشار وبیان عملکرد پلیس و انعکاس خدمات آن برای مردم توسط رسانه‌ها صورت پذیرد و اصحاب رسانه پل ارتباطی پلیس با اقشار مردم است، اطلاع رسانی و آگاه سازی مردم از قوانین و مقررات و تبعات ارتکاب جرم و تخلفات می تواند عاملی برای جلوگیری از وقوع جرایمی که توسط بعضی افراد از روی نا آگاهی صورت می‌گیرد باشد.

فرمانده انتظامی مرند در ادامه بر ضرورت تعامل سازنده و دوسویه اصحاب رسانه و فراجا تاکید کرد و گفت: پلیس و اصحاب رسانه دو قطب مهم در افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی هستند که می توان با تکیه بر این تعامل، امنیت، آرامش و آسایش را به بطن جامعه تزریق کرد چرا که احساس امنیت از خود امنیت مهم تر است .

گفتنی است در پایان این دیدار هریک از اصحاب رسانه حاضر نکته نظرات خود در زمینه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی و انتظامی شهرستان را مطرح کردند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.