تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۵
کد خبر : 2415

سرهنگ " اسدیان " از کشف ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین در بازرسی از اين خودرو خبرداد

ابراهیم اصیل میابی

 کشف بیش از ۴کیلوگرم هروئین در ” مرند “

فرمانده انتظامی مرند از کشف ۴کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین و دستگیری ۳سوداگر مرگ خبرداد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری اویاناق oyanahg.ir به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ”علی اسدیان”در در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر قاچاق مواد مخدر از یکی از استان های همجوار و توزیع در سطح شهرستان مرند موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات و تحقیقات فنی و پلیسی متهم را که‌در پوشش خانوادگی حمل مواد مخدر می کرد شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی مرند اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر باپشتیبانی عملیاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان درععملیات غافلگیرانه خودروی متهم را که در پوشش خانواده به همراه همسر و فرزندش در محور مرند- خوی در حال تردد بوده متوقّف کردند.

سرهنگ ” اسدیان ” از کشف ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم هروئین در بازرسی از این خودرو خبرداد و افزود : متهمان که ۲ خانم و یک آقا بودند پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه مصرف ، تهیه و توزیع انواع مواد مخدر مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.