تاریخ انتشار : جمعه ۸ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
کد خبر : 2427

مداح وارداتی مدیر فروش کارخانه خاک چینی مرند شد

مجید نجفی

در شهرستان ویژه مرند مداحان وارداتی صاحب منصب می شوند

بنام خدا
در شهرستان ویژه مرند مداحان وارداتی صاحب منصب می شوند

!

چند روز است که در فضای مجازی شهرستان باصطلاح ویژه مرند خبری منتشر شده، مبنی بر اینکه یک مداح تهرانی ( وارداتی) مدیر فروش بلوک نسوز خاک چینی مرند شد!
خبری تاسف انگیز هم از منظر مادی و هم از منظر معنوی !!
از نظر مادی ، چرا باوجود تحصیل کردگان دانشگاهی مقاطع مختلف تحصیلی بیکار در سطح شهرستان باصطلاح ویژه مرند از پایتخت کشور عزیزمان ایران قوی مدیر وارداتی داشته باشیم ؟ ! در صورتی که جوانان جویای کار در سطح کشور برای اشتغال به پایتخت می روند و اما در شهرستان بیچارا مرند ماجرا معکوس است! چرا شاید …..در آینده روشن شود .چرا به جوانان خود جایگاه و ارزش نمی دهیم !! چرا نیروی کار فعال و ماهر خود را در مقابل دیدگانمان پژمرده و افسرده می کنیم و با ندانم کاری مسیولین گرفتار انواع و اقسام آسیبهای اجتماعی می کنیم و سپس شروع به ارایه آمار و ارقام خودکشی و طلاق و دختران وپسران…..میکنیم !!!
از نظر معنوی ، چرا درمحیط کاری که نیازمند تخصص است ، از یک فرد غیر متخصص استفاده می کنیم ؟!! آن هم از نوع مداح که منتسب به حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است ، آیا کسی که حکم این انتصاب را امضا کرده به عواقب امضایش فکر کرده یا نه؟! که با این تصمیم چه ضربه ای مهلک بر اعتقادات مذهبی جوانان و مردم مذهبی شهرستان وارد می آورد ؟
مسیولین محترم ، اگر در مجموعه و شرکت فوق نیازمند یک مداح هستید ما در شهر خودمان مداحان جوان پرآوازه کشوری داریم بیایید از آنها استفاده کنید ( اگر شما نمی شناسید بنده می شناسم و می توانم راهنمایی تان کنم ) وگر نه عاجزانه التماس می کنم که اولا هیاتهای عزاداری را به مداحان وارداتی با هزینه های گزاف سپردید و سپردیم، استعدادهای مداحان جوان و با اخلاص خودمان ….!! بالا غیرتاً کارخانه ها و شرکتهایمان را به مداحان وارداتی نسپارید و تیشه به ریشه …نزنید .
خدایا با وجود چنین مسیولانی : اللهم اجعل عواقب امورنا خیرنا
مجید نجفی
کارشناس ارشد
فعال فرهنگی ،اجتماعی و سیاسی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.