تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۴
کد خبر : 2502

تلاش پلیس

ابراهیم اصیل میابی

سارقان کابل های برق در مرند دستگیر شدند

دستگیری سارقان سیم کابل برق در ” مرند “

به گزارش پایگاه خبری اویاناق oyanahg.ir  فرمانده انتظامی شهرستان مرند از دستگیری ۳سارق سیم کابل های برق با۱۰ فقره سرقت دراین شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ ” علی اسدیان ” درتشریح جزئیات این خبر گفت: درپی وقوع سرقت سیم کابل برق در حوزه استحفاظی کلانتری ۱۴زنوز، به دلیل حساسیت موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار ماموران آن کلانتری قرارگرفت.

وی افزود: ماموران با حضور در محل های وقوع و بررسی دقیق صحنه های سرقت و انجام اقدامات پلیسی تعداد ۳نفر از عاملان سرقت را شناسایی و با هماهنگی قضائی در عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های بعمل آمده به سرقت ۱۰ فقره سیم کابل برق از اماکن خصوصی و دولتی اعتراف کردند.

سرهنگ”علی اسدیان” خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند درپایان عدم‌ رعایت نکات حفاظتی را مهمترین عامل سرقت عنوان کرد و اذعان داشت: یکی از اصلی‌ترین و مهمترین اولویت‌های پلیس، برخورد با جرائم بخصوص سرقت و پیشگیری از وقوع آن است که این مهم با تلاش شبانه روزی کارکنان انتظامی شهرستان به جد دنبال می شود از شهروندان درخواست می شود درصورت برخورد با هرگونه مورد مشکوک مراتب را دراسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.