تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۳
کد خبر : 2510

کاندیدای منتخب  مردم شریف شهرستان های مرند و جلفا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

ابراهیم اصیل میابی

 پیام تشکر و قدردانی حاج عزت اله حبیب زاده

 پیام تشکر و قدردانی حاج عزت اله حبیب زاده

کاندیدای منتخب  مردم شریف شهرستان های مرند و جلفا در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس

بسم الله الرحمن الرحیم

 منت خدای را عزوجل که بار دیگر الطاف بی پایان خود را شامل حال نظام مقدس جمهوری اسلامی نموده و عاشقان نظام را در آزمون خطیر دیگری سرفراز نمود. درود بیکران بر ملت بزرگ ایران و به ویژه مردم شریف مرند و جلفا که با حضور شایسته و کم نظیر خود بیعت دیگری با آرمانهای حضرت امام (ره) و شهدای گرانقدرمان رقم زدند و پیروزی دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت نمودند.

  از حسن اعتماد مردم شریف و غیور شهرستانهای مرند و جلفا که به اینجانب نموده و با اکثریت آرا حقیر را به عنوان منتخب خود برگزیدند نهایت تقدیر و تشکر را بجا آورده و از خداوند متعال تقاضا دارم که اینجانب را در این راه خطیر یاری رساند تا خادمی شایسته و کارآمد برای منطقه باشم. از همه عزیزانی که در ایام انتخابات در شهرها و روستاهای شهرستان های مرند و جلفا برای شکل گیری این موفقیت تلاش کردند و همچنین از همه ی تشکل ها، گروه ها ،جریانات و شخصیت های سیاسی و اجتماعی و فرهنگی که در این مدت از اینجانب حمایت نمودند نهایت تشکر و قدردانی را به عمل می آورم.

 همین جا به همه ی رقبا و نامزد های حاضر در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی خسته نباشید نموده و دست همه ی کسانی که در انتخابات حضور داشتند را به گرمی می فشارم. اینجانب خود را نماینده ی منتخب همه ی مردم مرند و جلفا می دانم و تلاش خواهم کرد با همدلی و همکاری همه ی صاحب نظران  مسیر جدیدی در افق اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی منطقه شکل گیرد و روند های معیوبی که در منطقه وجود داشت اصلاح گردد و این مهم جز با همدلی با مردم و همفکری با نخبگان میسر نخواهد بود. مردم مرند و جلفا شایسته ی بهترین ها هستند و باید برای تحقق این مهم همه ی مسئولین منطقه تلاش مضاعفی را آغاز نمایند.

 در نهایت از زحمت مسئولین و عوامل اجرایی و نظارتی و انتظامی و امنیتی که با تلاش شبانه روزی زمینه ساز ایجاد این حماسه ی ملی شدند صمیمانه تشکر نموده و از درگاه خداوند متعال سربلندی و پیروزی نهایی ملت ایران را خواستارم.

                    عزت اله حبیب زاده

              نماینده منتخب مردم شریف

              شهرستان های مرند و جلفا

    دوزادهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.