تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴
کد خبر : 2512

مردم شریف و انقلابی حوزه انتخابیه مرند، جلفا و هادی شهر

ابراهیم اصیل میابی

تقدیر و تشکر آقای  اولی کاندیدای  دواز دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه مرند و جلفا

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مردم شریف و انقلابی حوزه انتخابیه مرند، جلفا و هادی شهر

سلام علیکم

 

فرصت را غنیمت می شمارم تا از همه عزیزان برادران و خواهرانی که از ابتدای ورود این برادر کوچک در صحنه انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی که مبتنی بر احساس وظیفه دینی و ملی اینجانب بود مرا مورد الطاف و مراحم ایمانی خویش قرار دادند به ویژه همشهریان عزیز و ارجمندم در شهرستان جلفا و مرند که این عضو کوچک خانواده بزرگ خویش را مورد عنایت و توجه ویژه خود قرار دادند و از این فرزند انقلاب اسلامی و خادم نظام مقدس جمهوری اسلامی بی دریغ حمایت کردند مراتب تقدیر و سپاس خویش را ابراز دارم.

اجرکم عندالله و الله ولی المحسنین

توفیق خدمت در نظام اسلامی افتخاری بزرگ است و اینجانب مفتخرم که عمر ناقابل خویش را جز در مسیر خدمت به جامعه و نظام اسلامی به سر نبرده ام.

سوابق و کارنامه مختصر من انشالله موجب سربلندی در محضر خدای تبارک و تعالی و معصومان صلوات الله علیهم اجمعین باشد.

افتخار می کنم که در بازه زمانی منتهی به یازده اسفند جز بر مدار پاکی، درستی، صداقت و حقیقت گام‌نزدم و برای جلب آرای مردم به ظاهر سازی، دروغ پردازی، تخریب رقیبان و استفاده از روش های نامشروع و غیر قانونی اقدام نکردم و گول وسوسه های شیطانی برای معامله بر سر آرای مردم را نخوردم.

رسیدن به‌منصب نمایندگی مردم اگر برای خدمت صادقانه به مردم و نظام باشد نیازی به پول پاشی و استفاده از اموال باد آورده ندارد و خدای را شاکرم که‌من از چنین سرمایه های پولی و مالی حتی مشروع آن نیز بی بهره هستم چه رسد به اموال باد آورده و بی حد و حساب نامشروع که‌متاسفانه برخی در صحنه های انتخاباتی از این روش های نا مشروع و ضد دینی استفاده می کنند و متاسفانه به‌نتایج دو روزه دنیوی نیز دست می یابند.

اینجانب وظیفه خود می دانم گزارش های مردمی دریافت شده از تخلفات را از مجاری قانونی پیگیری کنم.

نعوذ بالله من الشیطان الرجیم.

نماینده مردم باید به تصریح مقام معظم رهبری واجد ده خصیصه مهم باشد و در صورتی که انسانی از این ده شاخص اساسی بویی برده باشد به روش های نامشروع برای دست یابی به موقعیت نمایندگی مجلس دست نمی زند. نماینده مطلوب در نظر مقام معظم رهبری باید واجد مشخصه های زیر باشد.

۱-قوی و کارآمد برای مدیریت اجرایی کشور

۲- دارای تفکر معقول و شجاعت در عمل

۳ – خستگی ناپذیر و دارای همت جهادی

۴ – حاضر در بین مردم و دانای نیاز‌های جامعه

۵ – بصیر، هوشمند، با تدبیر و با برنامه‌

۶ – اهل اجرای عدالت و مبارزه با بی عدالتی

۷ – حرکت در جهت آرمان‌ها و پیشرفت کشور

۸ – دوری از منفعت‌های شخصی و حزبی

۹ – پایبند به اقتصاد مقاومتی و عدم نگاه به بیرون مرز‌ها

۱۰ – استفاده از شیوه تبلیغاتی صحیح (خودداری از اسراف و پرداخت رشوه‌های تبلیغاتی)

با عنایت به شاخصه های ده گانه فوق از مردم شریف حوزه انتخابیه انتظار می رفت که هم سوابق نامزدهای انتخابات رابا دقت و تامل بیشتر مورد توجه قرار دهند و هم دست رد به سینه کسانی بزنند که به روش های نامشروع متوسل می شوند و متاسفانه همچنان کسانی می توانند با دست زدن به اقدامات خلاف اخلاق و قانون به کسب موقعیت بپردازند.

خداوند متعال را شکر می گزارم که این‌حقیر به روش های صحیح در تبلیغ و معرفی خویش اقدام کردم و تمام تلاشم این بود که‌منش و رفتارم در صحنه انتخابات مایه تحکیم اخلاق و ادب باشد و موجب ایجاد بد بینی در مردم نسبت به نطام جمهوری اسلامی و ارکان آن‌نگردد.

در پایان مجددا از همه برادران و خواهران عزیزی که در مسیر یک رقابت سالم و صحیح مبتنی بر آداب و اخلاق دینی به اینجانب کمک کردند تشکر می کنم و توفیق همگان را از محضر خدای تعالی که ناظر و حاکم بر امروز و فردای ماست مسألت می نمایم.

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمین

برادر شما

علی اولی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 5 در انتظار بررسی : 5 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.