تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۶
کد خبر : 2514

انتخاب جناب آقای «عزت‌اله حبیب زاده» بعنوان نماینده منتخب مرند و جلفا را نیز به ایشان و حامیانشان تبریک عرض نموده

ابراهیم اصیل میابی

پیام تشکر دکتر معصومه پاشایی بهرام از مردم شریف مرند و جلفا / تبریک به نماینده منتخب

پیام تشکر دکتر معصومه پاشایی بهرام از مردم شریف مرند و جلفا / تبریک به نماینده منتخب

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف شهرستان‌های مرند و جلفا، بنا به احساس تکلیف و تعلق خاطر به منطقه و بالاخص جوانان شهرستان‌های مرند و جلفا و برای آنکه گامی در مسیر اعتلای منطقه با تکمیل پروژه های نیمه تمام در حوزه انتخابیه به عرصه انتخابات قدم نهادم. علی‌رغم همه کارشکنی‌ها، تهمت‌ها و ناملایمات، مصمم و استوار ایستادم و کوشیدم از مسیر اخلاق، قانون و وجدان، خارج نشوم و جز به بیان واقعیات و عملکردی که عده‌ای در این سال‌ها کوشیدند تا توسط مردم دیده نشود زبان نگشایم. از وعده های توخالی و غیر واقعی پرهیز کردم و هیچ باجی به منفعت‌طلبان خودبین ندادم. گواه این ادعا تک تک مردم شریف شهرستان‌های مرند و جلفا هستند که طی مدت تبلیغات، شنونده سخنانم بوده‌اند.

و اینک که این رقابت به پایان‌رسیده است ، علی رغم همه خستگی ها، وجدانی آرام و راضی دارم که از خط قرمز اخلاق و انسانیت و دین و قانون عدول نکردم و شرافتم را به بهای نام و نان معامله ننموده و روی انسان ها قیمت‌گذاری نکردم.

برخود لازم میدانم از دست اندرکاران دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اعم از (هیات اجرایی،هیات نظارت، شورای محترم نگهبان)و تک تک هواداران، مردم شریف و فهیم حوزه انتخابیه که طی مدت اعلام کاندیداتوری و تبلیغات با حمایت خود و حضور در ستاد، در کنار اینجانب بوده و همراهی خود را دریغ نکرده‌اند قدردانی کرده و سر تعظیم فرود آورم.

۴ سال خدمت به مردم در دوران سخت کرونا و بی پولی کشور در ذهن مردم ماندگار خواهد بود. اکنون امید است که با وحدت و همدلی در کنار نماینده منتخب، حضور داشته و برای فردای بهتر منطقه‌مان بکوشیم.

انتخاب جناب آقای «عزت‌اله حبیب زاده» بعنوان نماینده منتخب مرند و جلفا را نیز به ایشان و حامیانشان تبریک عرض نموده و از ایشان می‌خواهم ادامه راه بنده را در پایه گذاری ۲۵ هزار شغل در مرند و جلفا، هلدینگ سن ایچ، معدن مس طلای کوهناب، آتاویتا، ماهان، تکمیل باند دوم جاده مرند – جلفا، طرح انتقال آب ارس، پارک بانوان و پروژه های نیمه تمام دوران نمایندگی بنده را ادامه دهند تا فرصتی را که در دوران خدمت بنده به مردم برای اشتغال جوانان منطقه ایجاد شده است از دست نرود.

دکتر معصومه پاشایی بهرام

نماینده مردم شریف مرند و جلفا در مجلس یازدهم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.