تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵
کد خبر : 2521

پیروزی بزرگ را تبریک می گوئیم

ابراهیم اصیل میابی

سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور/سیدتقی امیر فاطمی حضور مردم در انتخابات را تبریک گفتند

بِسمِ اللّهِ الرَّحٰمنِ الرَّحِیم

إِنَّ اللّهَ لاَ یُغَیِّرُ مَا بِقَوْمٍ حَتَّى یُغَیِّرُواْ مَا بِأَنْفُسِهِمْ. سوره رعد آیه۱۱

نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در طی سالیان پر از فراز و نشیب خود و در برهه‌های مختلف، به پشتوانه‌ی عظیم ولایت و مردم‌سالاری، به عزتی روزافزون دست یافته است.

پشتوانه‌ی مردمی، باعث تحکیم پایه‌های اقتدار و امنیت در هر جامعه و فرهنگ بوده و ایران اسلامی عزیز با وجود این پشتوانه‌ی عظیم و ملتی آگاه و زمان‌شناس، با تمام قوا به سمت قله در حرکت است.

درود و سپاس بیکران خداوند متعال بر شما مردم بصیر شهرستان مرند که علیرغم تلاش‌های وسیع و عملیات روانی جبهه مزدور و مزور رسانه‌های غربی و صهیونیستی برای القای ناامیدی و تحریم انتخابات، ملت بزرگ ایران اسلامی هنرمندانه و با هوشیاری تمام توانستید صحنه‌هایی از عزت، استحکام و اقتدار جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشته با حضور پرشور در عرصه انتخابات ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ موجبات خوشنودی مقام معظم رهبری امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی)، شهدا و تمامی دوستان و علاقه‌مندان به نظام جمهوری اسلامی را فراهم کرده و بار دیگر نشان دادید که این کشور با تکیه بر عزم و اراده راسخ ملت خود، قادر است راه عزت، استقلال و آزادی به عنوان بزرگ‌ترین آرمان معنوی انقلاب اسلامی را تا نقطه مطلوب بپیماید.

اینجانبان این پیروزی بزرگ را خدمت حضرت ولیعصر(عج)، مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) و ملت شریف ایران اسلامی و به ویژه مردم عزیز شهرستان مرند تبریک و تهنیت عرض می‌نماییم.

بر خود لازم می‌دانیم از نهادهای برگزار کننده‌ این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اعم از اجرایی، نظارتی و امنیتی تشکر و تقدیر نماییم و برای همگی آرزوی سلامتی و موفقیت را مسئلت داریم.

سرهنگ پاسدار محمدرضا هنرور
فرمانده سپاه مرند

سیدتقی امیر فاطمی
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مرند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.