تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۷
کد خبر : 2530

شورا وشهردار مرند گوش شنوا دارند؟

ابراهیم اصیل میابی

نمای مدل افغانی موزه مرند

نمای مدل افغانی در دیوار موزه مرند

به گزارش اویاناق دکتر حسن نصیری از افتخارات کشوری مرندی الاصل که ثمره تاریخی عمر خود را به زادگاه خود تقدیم کرد ولی متاسفانه آنچه مدنظر دکتر نصیری بود برآورد نشد. هیات امنای موزه دکتر حسن نصیری که با حضور شهردار و رئیس  شورا مزین است ولی تصمیمات اتخاذ شده ای هیات امنای موزه عملیاتی نمی شود .

این دیوار نمای بیرونی موزه است که مشهور به نمای افغانی جنگ زده است . معلوم نیست آقای شهردار و شورا هنگام عبور از این محل نگاهی می کنند یا اینکه چشم بینا برای دیدن این چنین محل ها را ندارند. این موزه دکتر حسن نصیری در وسط شهر مرند قراردارد با رسیدن عید نوروز تمام شهرها خود را برای استقبال از مهمانان خود را اماده می کنند ولی جای تاسف است که نمای دیوار موزه مرند در وسط شهر از پشت شیشه های پنجره آجر چیده شده و یک پارچه کهنه از آن آویزان است. حال با این اوصاف چگونه به استقبال مهمانان نوروزی خواهیم رفت

شنیده میشود کجلیتد استقبال از مهمانان نوروزی بدون حضور خبرنگاران درعمارت فرمانداری تشکیل شده است ایکاش  یکی از اعضای این کمیته این موضوع نمای افغانی دیوار موزه را به یاد مسئولین مدعی دلسوزشهرستان و شهر مرند می انداخت .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.