تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۸
کد خبر : 2563

برایم‌ این مردم قدرشناس کلفی است از مسئولین انتظاری ندارم

ابراهیم اصیل میابی

 درددل مادرشهید بسیجی با مردم/ از مرند

 درددل مادرشهید بسیجی با مردم

برایم‌ این مردم قدرشناس کلفی است از مسئولین انتظاری ندارم

بسم‌رب الشهدا والصدیقین

حال که بیش از ۲۰ روز است در تخت بیمارستان بستری در بخش ICU دوران سخت زندگی را سپری میکنم خواستم تا نفسی دارم بعنوان مادر شهیدبسیجی از اقوام ودوستان فرزندانم وهمسایه های گرامیم واز اقشار مختلف بخاطر مادرشهید بودنم زحمت کشیدند با سر زدن به اینجانب موجب خوشحالی اینجانب و فرزندانم شدند به رسم‌ادب و احترام تشکر و قدر دانی خود را اعلان نمایم.
آنچه در این ایام سخت زندگی ام مرا بیشتر در خود به فکرفرو برد فرمایش رهبر کبیر انقلاب امام خمینی ره و رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای بود که فرمودند
خانواده های معظم شهدا الگوی بی نظیری برای ملت ایران هستند.
عزت امروز کشور مرهون ایثار و مجاهدت ‏شهدا، ایثارگران و خانواده های آنان است.
آری اگر یکی از فرزندانم شهید ودیگری جانباز را به ایران‌وانقلاب اسلامی تقدیم‌داشته ام هیچ انتظاری از مسئولین ندارم چون‌ارج‌نهادن به خانواده شهدا لیاقت می خواهد .جرات وجسارت می خواهد .
نه فقط اینکه بگویند ما مدیون شهدا وخانواده شهدا هستیم.
دراین دیار دراین ۲۰ روز مسئولی پیدا نشد تا با یک‌تلفن هم جویای حال مادری شود که هیچوقت از شهادت فرزندش پشیمان نیست ونخواهد بود.

من مادرشهید بسیجی رسالت‌ ویژه‌ای دارم و باید روحیه ایثارگران در جبهه و جنگ را حفظ کنم تا الگویی برای جامعه و مردم داشته باشم زیرا اگر ما این روحیه را به دلیل مشکلات جامعه وبی‌توجهی مسئولین به خانواده شهدا در درون خود کم کنیم راه مقاومت سست می‌شود. دشمن همه توان خود را گذاشته تا نیروهای وفادار و مردم را از انقلاب دور و جدا کند. فشارهای سنگینی که در بخش‌های گوناگون در فضای مجازی و حقیقی می‌آورد برای این است که جامعه را از انقلاب جدا کند. امیدوارم مسئولین با بی توجهی خود به امورات مدنظر دشمن آتش بیار معرکه فتنه دشمن نباشند.

ولی مسئولبن از این توطئه دشمن غافل هستند ویا خودرا به کوچه علی چپ زده اند
این‌نوشته براین نیست که منتظر حضور مسئولین‌ویا زنگ‌زدن آنها بعنوان‌احوالپرسی از مادرشهید بسیجی نیست
♦️البته ناگفته نماند بعضی مسئولین رسالت‌ ویژه‌ای ندارند و نباید روحیه ایثارگران در جبهه و جنگ را حفظ کنند تا الگویی برای جامعه و مردم نباشد .‼️
خواستم از مردم تشکر کنم‌از اقوام وهمسایه ها که در زمان شهادت فرزندم هم صدا با من ندای الله اکبر سر می دادند واز خانواده شهدا وجانبازانی که زحمت‌کشیدند به عیادت بنده حقیر آمدند قدرشناسی خودرا اعلام دارم .
لازم است این جمله گوشواره همه ما باشد

❌امیدوارم بعداز اینکه دعوت حق را لبیک گفتم مسئولین بر خود وظیفه ندانتد که در مراسم‌تشییع وتدفین‌ومحلس تذکر وترحیم حضور داشته باشند

♦️هرفردی در هر مقامی ،بهترین هم باشد
اگر زمانی که باید باشد نباشد
همان بهتر که‌نباشد‼️

مادرشهید بسیجی از مرند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.