تاریخ انتشار : شنبه ۲۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱
کد خبر : 2572

سرهنگ اسدیان درپایان از شهروندان خواست:

ابراهیم اصیل میابی

 کشف کالای خارجی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در” مرند”

 کشف کالای خارجی قاچاق به ارزش ۷۰ میلیارد ریال در” مرند”

به گزارش پایگاه خبری اویاناق oyanahg.ir فرمانده انتظامی شهرستان مرند از توقیف یک دستگاه کامیون تریلی و کشف ۲۵ تن و ۵۹ کیلوگرم غذای سگ و گربه به ارزش ۷۰ میلیارد خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری پلیس، سرهنگ ” علی اسدیان ” درتشریح جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح تشدید مقابله با کالای قاچاق ماموران انتظامی شهرستان مرند درحین گشت زنی هدفمند و کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه کامیون تریلی مشکوک و برای بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از کامیون مذکور مقدار ۲۵ تن و ۵۹ کیلوگرم انواع خوراک حیوانات اهلی( سگ و گربه ) خارجی قاچاق، فاقد مدارک مثبته گمرکی، با مدارک جعلی را کشف و ضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان مرند در ادامه با اشاره به اینکه برابر اعلام کارشناسان امر ارزش اقلام کشف شده ۷۰ میلیارد ریال برآوردشده افزود: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ اسدیان درپایان از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب احتکار ، تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.