تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۳
کد خبر : 680

خداوند در کمین این طغیان گران هست

ابراهیم میابی

اردوگاه باطل در مقابل اردوگاه حق

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی اویاناق  OYANAHG.IR محمدرضا هنرور روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: اردوگاه باطل در مقابل ارروگاه حق صف آرائی می کند آنهائی که قلدری و طغیان کرده اندخداوند با یک قاعده جواب آنها را داده است که خدا برآنها عذاب درد ناک فرستاد.

هنرور افزود خداوند در کمین این طغیان گران هست

انقلاب اسلامی با مظلومیت راه خود را ادامه میدهد

باید در جنگ شناخت ترکیبی  مواظب باشید یکی از مولفه ها جهاد تبیین و روایات است

جنگ روایات و  فشار اقتصادی  روایات عملی غیر درست جنگ دشمن می کند

دشمن در افکار جامعه ایجاد ذهنیت و القائ مداوم ناکارآمد و القا شدید بر ناکارآمدی مکرر مسئولین و ایجاد تغییر در مراکز تصمیم ساز با شبکه نفوذ

مراسم افتتاحیه بزرگداشت سرداران و ۷۰۰ شهید مرند همزمان با سالروز ورود امام خمینی (ره) به میهن عزیزمان با سخنرانی فرمانده سپاه عاشورا در سالن اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: اجلاسیه فرهنگیان، ادارات، دانشجویی و دانش آموزی به همراه نواختن زنگ انقلاب و شهدا و افتتاح نمایشگاه عکس انقلاب و شهدا از دیگر برنامه های روز اول کنگره می باشد.

فرمانده سپاه مرند ادامه داد: در دومین روز از برنامه‌های بزرگداشت سرداران و شهدای شهرستان مرند نیز اجلاسیه اصناف با سخنرانی امام جمعه این شهر در مسجد امام خمینی بازار برگزار می شود.

وی گفت: برگزاری اجلاسیه طلاب با سخنرانی نماینده ولی فقیه در سپاه عاشورا، اجلاسیه مساجد محلات با حضور سخنرانان استانی و شهرستانی، عطر افشانی مزار شهدا و دیدار با خانواده شهدا نیز از جمله برنامه های روز سوم بزرگداشت سرداران و ۷۰۰ شهید مرند است.

سرهنگ هنرور اظهار کرد: مراسم اختتامیه بزرگداشت سرداران و ۷۰۰ شهید شهرستان مرند، ۱۶ بهمن ماه با سخنرانی نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در حسینیه امام خمینی برگزار می شود.

شهرستان مرند با ۲۵۰ هزار نفر جمعیت در ۶۰ کیلومتری شمال غرب تبریز واقع است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.